FRAKT
Alle ordrer fra www.lecreuset.no håndteres og leveres av UPS. Så snart pakken er avsendt, mottar du en e-post med et sporingsnummer. Ved hjelp av dette nummeret kan du følge med på hvor pakken befinner seg. Vær oppmerksom på at det kan gå opptil to timer fra pakken er avsendt til du kan spore pakken på nett ved hjelp av sporingsnummeret.
Du kan følge med på om du har nådd grensen for gratis levering i handlekurven.
Hvis det har oppstått skader på forsendelsen, er det til stor hjelp om du tar et bilde av emballasjen før du pakker den ut. Dette gjør det enklere for kundeservice å identifisere og rette opp problemet.
Som privatperson kan du returnere en vare kjøpt i en Le Creuset-butikk eller på www.lecreuset.no.
Du har følgende muligheter for retur
- Du kan returnere varen i en av butikkene våre ved ta med ordrebekreftelsen din. Butikkpersonalet vil behandle returen kostnadsfritt.
- Du opprette en retursak ved å kontakte vår kundeservice. Denne formen retur skjer for egen regning.
- Du kan returnere varen ved å skrive ut og fylle ut dette returskjemaet, legge det sammen med varen og sende det til Le Creuset, Unit 29, Vestbyveien 155, 1540 Vestby med et fraktfirma etter eget valg. Pakken skal sendes med postomdeling for at returen skal kunne godkjennes. Denne formen retur skjer for egen regning.
Så snart vi har mottatt og behandlet returen din, vil pengene dine bli tilbakeført til det betalingskortet du benyttet ved bestilling.